zondag 23 oktober 2016

Hoe het begon

Inmiddels maak ik alweer heel wat jaren kaarten. Practisch mijn hele leven eigenlijk al. Het begon met origami, filigraan en theezakjes vouwen. Toen kwam 3-D plaatjes en schudkaarten. Die eerste zie je nog steeds en die laatste is weer terug van weg geweest.



Daarna heb ik een periode gehad van stempels inkleuren met Derwent potloden en tegenwoordig doe ik dat met Distress inkt.



Stempels doen het sowieso altijd goed bij mij.



De laatste tijd wil ik nog wel eens wat nieuws uitproberen en daar is deze mixed media kaart een voorbeeld van. Lekker smeren met stempels en verf, plaatjes erop en met een zwarte en witte stift nog wat versieringen aanbrengen.



Groetjes van Kim

1 opmerking:

Gretha zei

Hoi Kim, wat een leuke en grappige kaarten staan er op je blog.
Leuk om van je te horen.
Ik geef regelmatig workshops bij me thuis, als je zin hebt moet je me even een mailtje sturen voor de data
gretha.bakker@kpnmail.nl
Groetjes Gretha